Nowelizacja zamówień publicznych
Firmy prowadzące działalność gospodarczą i usługową, aby osiągać zyski, muszą się rozwijać. Biorą więc udział w różnych przetargach publicznych. Jedne z firm sprzedają usługi, inne zaś te usługi wykonują. Podmioty te muszą prowadzić dokumentację związaną ze swoją działalnością. To, m.in.:
- pisma,
- oświadczenia,
- ogłoszenia,
- wezwania
- i inne dokumenty.
Prawo zamówień publicznych w Polsce bardzo szybko się zmienia i podlega nowelizacji. Zmieniają się nie tylko warunki przetargu, ale i wzory pism. Różna jest też ilość dokumentów niezbędna do uczestnictwa w przetargach. Firmy nierzadko nie nadążają za zmieniającymi się przepisami. Często z braku czy też błędnie wypełnionych dokumentów, nie mogą uczestniczyć w przetargach. Czego najczęściej dotyczy nowelizacja zamówień publicznych? Jak sobie radzić z szybko zmieniającymi się przepisami? Nie jest to łatwe, zwłaszcza dla małych i średnich firm. Procedury systemu zamówień publicznych są bardzo skomplikowane. Utrudnia to prawidłowe funkcjonowanie całego systemu. Wykonawca, zamiast skupiać się na uzyskaniu najlepszego produktu, musi koncentrować się, np. na spełnianiu wymogów formalnych. Podmiotom doradza Kancelaria Prawna Adwokat Grzegorz Mazurek, która śledzi wszystkie aktualizacje w przepisach. Za każdym razem dostosowuje dokumentację, aby spełniała wymogi regulacji. Uwzględnia przy tym specyfikę danej firmy oraz branżę, w jakie podmiot działa, także w kwestii zmiany oceny ofert dostosuje wszystkie dokumenty do wymogów. Specjalizuje się także w redagowaniu i wystawianiu stosownych oświadczeń Wykonawcy. Klient nie musi martwić się, czy dokumentacja jest zgodna z najnowszymi wytycznymi.